Elektroléčba

Zdravotní rehabilitace s využitím elektroterapie
elektrolecba rehabilitace klaster 2 | Rehabilitace Klášter s.r.o.
elekrolecba rehabilitace klaster 1 | Rehabilitace Klášter s.r.o.

Léčba elektroterapií

Elektroléčba  je druh fyzikální léčby, při níž se využívají různé formy elektrické energie k ovlivnění fyzikálně-chemických a biochemických dějů v lidském těle k dosažení jednak lokální, ale často i celkové biologické reakce nemocného orgánu či celého organizmu. Podstatou působení elektroléčebných metod je úprava metabolismu nejen svalového aparátu, ale mnohdy i méně nebo více vzdálených orgánů celého těla. Významně tak zasahuje i do vnímání bolesti, tedy působí analgeticky a často může zlepšit i průběh zánětlivé reakce nebo ovlivnit rozvoj degenerativních onemocnění.
Elektroléčba

Elektroléčba vyvolává v těle řadu velmi specifických pozitivních reakcí, např.

Také se dobře uplatňuje u nejrůznějších pooperačních stavů, kdy napomáhá rychlejší regeneraci a rekonvalescenci.

Může ovlivnit svalovou sílu daného svalu, skupiny svalů
Zlepšuje prokrvení povrchních i hlubokých tkání
Zlepšuje napětí ve svalech jak ve smyslu relaxace nadměrného napětí, tak zlepšení napětí ochablého svalstva
objednejte se u nás

Jak se u nás objednat?

Na ILTV, elektroléčbu, vodoléčbu, SLTV nebo mechanoterapii se stačí objednat do našeho rehabilitačního zařízení v Opavě, a to buď:

Ambulance
Po–Čt: 7:00–15:00
Pá: 7:00–14:00

objednejte se přes náš rezervační systém (dostupné termíny jednotlivých lékařů)

osobně u nás v ambulanci, Opava, Sušilova 1

klaster cta | Rehabilitace Klášter s.r.o.
o nás

Proč navštívit Rehabilitaci Klášter?

V našem rehabilitačním centru pečujeme o všechny věkové kategorie – od předškoláků přes dospívající, dospělé, ale také o těhotné ženy až po seniory. Díky tomu naše služby využívají často celé rodiny.